------

Sitter och försöker tagga till lite inför träningen, blir spinning och styrketräning idag. Igår var jag ute å sprang en runda i blåsten. Var sjuk drygt men gjorde det faktiskt för det var så skönt med lite frisk luft! Var ute å sprnag i lördags också. Var också riktigt drygt då det var så jävla halt! Har ätit bra i två dagar nu! Haha ett jävla skämt. Två dagar! Att det ska vara så svårt! Innan var det onte alls svårt! men MÅSTE skärpa mig nu, för jag väger sjukt mycket nu.. usch.. Blir ledsen när jag tänker på det! men vafan trodde jag egentligen, att jag kunde svulla och det inte skulle hända nåt!? Men nu har jag börjat ändra tankarna igen. Ska köra väldigt strikt i två veckor nu, till den 3 mars. Sen borde det börja hända grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0