huuungrig!

Jag är hungrig typ hela tiden! Så jävla jobbigt!!! Å det hjälpte inte att min sambo kom hem med nybakat bröd... Jag ÄLSKAR bröd med smööööör!!! muuuums.. Men jag har inte ätit det.. Men det är sjukt jobbigt, jag vet att jag inte kan ta en bit heller för då slutar det med att jag äter upp hela skiten! Så lika bra att hålla mig borta helt. Morgandagen kommer ju blir jobbig som fan, skola till klockan fem. Vet inte riktigt hur jag ska göra med maten heller. Vettifan om jag ens kommer orka träna på kvällen. Man blir fan helt slut av att ha föreläsningar en hel dag. Har jag inte gått ner nåt till imorgon vill jag fan ta livet av mig! Jag vill inte vara såhär tjock! Måste ju bli smal! Funderar på att gå å köpa sånna där allevo som sväller i magen. Hoppas de kan hjälpa mot hungern. Nu ska jag nog snart sova om jag ska orka med imorgon. Det ultimata hade ju varit att gå en promenad innan skolan imogon så slipper jag det sen.. eller göra båda två! Hoppas jag vaknar tidigt imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0