vikt

Har inte vågat väga mig på evigheter nu.. Inte så mycket som jag har stoppat i mig!!! Fy fan, hade fått em panikattack och dött om jag sett vad vågen stod på! Krängde massa kex igår med smör och ost på också, plus bröd.. Jag är störd! Nä, tänkte att jag veeeerkligen ska skärpa mig resten av veckan och sedan väga mig på måndag, då kan ju inte vågen visa sååå mycket mer än den gjorde sist jag vägde mig. 
Men jag ser ju i spegeln hur jävla tjock jag har blivit, så vafan spelar det för roll vad jag väger igentligen? Men men.. Det känns alltid bra när vågen visar neråt. 

Idag har jag ätit två ägg, två päron, en apelsin, ett äpple och en proteindrink. Tänkte äta lite tonfisk och grönsaker sen ikväll efter träningen också. 


MÅÅÅÅÅÅSTE SE UT SÅ I SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0